domingo, 11 de marzo de 2012

O EFECTO INVERNADOIRO

Xabier e Manuel de 1ºB ofrecéronnos o pasado xoves unha exposición, con maqueta incluída, sobre o efecto invernadorio. Funciona, segundo nos contaron, coma un invernadoiro. Comentáronnos que esa capa de gases que envolve a Terra e que coñecemos como atmosfera, permite o paso dagúns raios solares que ao contactar coa superficie terrestre convírtense en calor pero a propia atmosfera impide que esta calor se escape ao espacio e devólveo cara a superficie terrestre novamente.

Ahí van algunhas imaxes da interesante charla:




Debatimos sobre a problemática do quentamento global que na actualidade os científicos prefieren chamar cambio climático (fenómeno provocado polo ser humán) máis que efecto invernadeiro (fenómeno natural). Finalmente propuxemos algunhas medidas que contribúan a emitir menos CO2 e gases CFC (clorofluorocarbonos):
  • Empregar menos o transporte privado (automóbil) e máis o transporte público (bus urbano).
Imaxe greenmob.com.mx

  • Empregar máis a bicicleta.

  • Non empregar determinado tipo de sprais e produtos que conteñen gases CFC
Imaxe Kalipedia


1 COMENTARIOS:

Anónimo dijo...

ewygifcuiehgfuidhxfoduchgfjkdhcguihvjkhgudhucihdjckhdugh


una pedgunta?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ACLARANDO COUSAS

Iste espazo pretende ser un lugar de aportación e intercambio de experiencias amáis dunha proposta motivadora de integración das tecnoloxías ás clases de ciencias sociais, dentro e fóra do centro educativo. Desexo que este punto de encontro virtual sexa enriquecedor e motivante para a vosa -e a miña - formación.

Tódala información, imaxes, enlaces ou contidos neste blog teñen única e exclusivamente unha intencionalidade didáctica cuxa función é meramente educativa. No caso de que calquera persoa considere que se vulneran os seus dereitos de autor pódese dirixir ao autor do blog na seguinte dirección csjguede@gmail.com
para solicitar a retirada de inmediato do material que considere da súa propiedade intelectual.

DEIXÁRONSE CAER