jueves, 1 de marzo de 2012

GUIA DO OCIO MEDIEVAL EN OURENSE: ALGÚNS TRABALLOS



Rematamos a experiencia, Guía do Ocio Medieval en Ourense, chea de gratas sorpresas. Unha vez superadas as dificuldades iniciais, os rapaces responderon con creces ás expectativas. Houbo certa variedade en canto aos traballos expostos, dende os feitos a man encuadernados, ás manualidades, blogs ou páxinas web.

Un deses resultados produto do traballo colaborativo é a creación dun blog de catro alumnas de 2ºB, Andrea, Aldara, Alejandra e Raquel. Preme sobre a imaxe para acceder.



Temos que seguir dando pasos nas exposicións orais dos grupos. O traballo en grupo non é unha suma de traballos individuais e o grupo é a grapa (Casanova, O) como tampouco son, nalgúns casos, as exposicións unha suma de discursos desconexos . Falta soltura coa palabra. O problema de educar dos pes á cabeza, como sinala Ken Robinson, ten estos inconvintes e máis cando nos acehgamos á etapa de Secundaria e van pasando os niveis educativos. En todo caso a experiencia resultou moi enriquecedora para todos nós e sen lugar a dúbidas repetiremos

Algúns erros detectados:



  1. Nerviosismo e certa inseguridade gestual propios do "directo".
  2. Falla de coordinación entre os compoñenentes do equipo.
  3. Falla material de apoio ou complementario que reforce a exposición.
  4. Pouca formeza no tono de voz que tende a ser baixo baixo e inseguro.
  5. A riqueza do vacabulario, termos específicos e adaptados ás características do traballo.
  6. Lectura do traballo parafraseando longos textos.
  7. Inseguridade na resposta ante preguntas relacionadas co traballo.
  8. Algúns membros teñen escasa ou nula participación.

Algunhas suxestións para o futuro:


  1. Esquecerse dos nervios e falar con seguridade e un tono de voz axeitado.
  2. Establecede a orde de intervencións.
  3. Dirixirse a toda a aula e non ao profesor exclusivamente.
  4. Preparar con anterioridade a exposición. Ensaiar previamente.
  5. Grabarse para correxir posibles erros.
  6. Adecuar o vocabulario ao contexto.
  7. Preparar material de apoio.
  8. Coñecer ben o material de exposición así coma os contidos do traballo.
  9. Todos tendes algo que dicir.

Na vindeira entrada porei as fotos de todo o proceso en ambos grupos.




1 COMENTARIOS:

Anónimo dijo...

Algunoѕ artісulos mе іnterеѕаrоn algo mаѕ ,que cоnste!
Anіmo!

Ніѕtоrias similares - Lucia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ACLARANDO COUSAS

Iste espazo pretende ser un lugar de aportación e intercambio de experiencias amáis dunha proposta motivadora de integración das tecnoloxías ás clases de ciencias sociais, dentro e fóra do centro educativo. Desexo que este punto de encontro virtual sexa enriquecedor e motivante para a vosa -e a miña - formación.

Tódala información, imaxes, enlaces ou contidos neste blog teñen única e exclusivamente unha intencionalidade didáctica cuxa función é meramente educativa. No caso de que calquera persoa considere que se vulneran os seus dereitos de autor pódese dirixir ao autor do blog na seguinte dirección csjguede@gmail.com
para solicitar a retirada de inmediato do material que considere da súa propiedade intelectual.

DEIXÁRONSE CAER